Geschillencommissie Reizen

Wij doen er alles aan om uw verwachtingen van uw reis te overtreffen. Desalniettemin kan er altijd iets op een andere wijze verlopen zijn dan u had gewenst. Hiervoor kunt u een klacht bij Silverjet Vakanties indienen. Wij zullen deze altijd in behandeling nemen en trachten naar behoren op te lossen.

Mocht een klacht door Silverjet Vakanties niet tot tevredenheid zijn opgelost dan kunt u dit desgewenst tot uiterlijk twaalf maanden na indiening bij Silverjet Vakanties, als bedoeld in artikel 20 lid 4 van de ANVR Consumentenvoorwaarden, schriftelijk voorleggen aan de Geschillencommissie Reizen, Postbus 90600, 2509 LP  te Den Haag
www.geschillencommissie.nl

Goed om te weten

Goed om te weten

Voor de behandeling van een geschil is een vergoeding verschuldigd. Zie ook artikel 21 van de ANVR Consumentenvoorwaarden. Klik hier voor meer informatie over de verschuldigde tarieven.